zondag 25 december 2016

Een kerst lichtje voor iedereen


Hallo creatieve blogger,

Vandaag eerste kerstdag heb ik een kerst lichte voor je gemaakt, het is niet helemaal mijn ding de home deco maar heb mijn best gedaan.
We hebben de laatste maanden al heel veel kerst kaarten voor bij zien komen dus ik wilde iets anders doen voor deze kerstdag


Heb drie gegoten lichtjes gekocht en die met verf en poeder gaan bewerken, 


Ben begonnen om ze eerste geheel zwart te verven met de zwarte gesso van IndigoBlu, aan de buiten kant van het lichtje heb ik om de sterren Luscious zilver poeder aangebracht ook van IndigoBlu en dit met een billen doekje voorzichtig uit geveegd.


Aan de binnen kant heb ik nog een dun laagje acryl verf "vodka Martini"aangebracht om wat meer schittering te krijgen als de kaarsjes branden.



De buiten kant schittert ook mooi door de poeder zoals je hier boven kunt zien.


Zal deze dagen de lichtjes laten branden voor iedereen met deze kerst ook voor de mensen met wie we deze dagen niet meer samen kunnen zijn.

Verder willen we als design team jullie allemaal gezellige kerstdagen toe wensen.



Follow Me on Pinterest

2 opmerkingen:

Aartje zei

Het is dan misschien niet jouw ding Wenda maar het resultaat is wel prachtig!.
groeten, Aartje

Angela zei

Ook dingen die jou niet liggen, gaan je goed af! Wat een schitterende kerst home deco Wenda!